یکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمونیکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یکی یه دونس پسر خونس

این مدت چرا نیومدیم؟؟

1391/6/20 18:37
نویسنده : من + او = ما
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوس جونای گلم ني ني شكلك

تو این مدت به خاطر کارای پایان نامم نتونستم (یعنی وقت نکردم) تو وب قند عسل مطلبی بنویسم الان که دارم این مطلب رو مینویسم

محمدمهدی با باباش رفته صفا سیتی

و من همچنان در حال حذف و اضافه متن پایان نامه ام هستم  آخ

برایم دعا کنید که بسیار محتاجم

امروز محمدمهدی رو کرده به من و میگه: پس کی میخوایم بریم خرید مدرسه و منافسوسدر جوابش گفتم: قندعسلم، خودت میدانی که کمبود وقت دارم

ولی به زودی خواهیم رفت

و بعداز کلی قانع کردنش

 قرار بر این شد که توی همین هفته (تا آخر هفته) انشاالله بریم و براش خرید کنیم

امیدوارم که سر قولم بمونم و وقت کنم بریم خریدمدرسهني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسوجون
20 شهریور 91 19:38
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
بنویسید شماره 22



باشه عزیزم، حتما