یکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمونیکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمون، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یکی یه دونس پسر خونس

عزیزم تولدت مبارک

1393/3/7 13:30
نویسنده : من + او = ما
1,807 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول هر سال، دیشب برای قندعسل یه جشن تولد کوچولو  و خودمونی گرفتیممحبت البته جشن تولد اصلیش روز پنجشنبه بود (قند عسل متولد 1383/3/8) ولی به خاطر عید و تعطیلات، دو شب زودتر برگزار شدخندونک

عزیزم اولین تولد دو رقمی شدن سنت مبارک باشه، امیدوارم تولد سه رقمی شدن سنت رو بگیریبغلمحبتبوس 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

بــ ـ ـارانــ ـMـ ـ
8 خرداد 93 11:08
جیغ و داد و ونگ به دنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ راستی ،‌ می خواستی به دنیا بیایی؟ اینجا را دوست داری گلابی؟ زندگی را شروع کردی با داد و قال مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال تولد کوچولوی قشنگنتون مبارک
من + او = ما
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
ღ.آجي مهديه.ღ
8 تیر 93 14:11
مبارک ، مبارک ، تفلدت مبارک . ایشالله به قول مامانی تولد سه رقمی شدن سنتو بگیری خاله جون . به به چقدرم کااااااااااااااااااااااااادو من ناجوووووووووووووور عاشق کادو و کادو بازیم
من + او = ما
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جونم، انشاالله تولد صد سالگی صدرا جونی،قابلتون رو نداره
مامان پریسا
12 مرداد 93 8:28
مبارک باشه ان شاالله 120 سالگی
من + او = ما
پاسخ
ممنونم عزیزم