یکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمونیکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

یکی یه دونس پسر خونس

محمدمهدی جومونگ می شود

1391/7/25 11:28
نویسنده : من + او = ما
910 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش متوجه قندعسل شدم که داره به طور مرموزانه ای یه کارایی انجام میده

اولش که از تو کشو یه تیکه پارچه ورداشت

بعد چسب مایع و قیچی رو از رو میز ورداشت

دونه های تسبیحی که پاره شده بود رو ورداشت

هر چی هم ازش سوال می کردم که این چیزا برا چیته

میگفت می خوام شما رو سوپرایز کنم...خودتون بعدا می بینید

که یه هو با یه تیکه پارچه که به پیشونیش و یه تیکه پارچه که به کمرش (مثلاسربند و کمربند بود) ظاهر شد

گفتم این کارا چیه دیگه...  

 

برگشته میگه: متوجه تغییرات من نشدید؟؟

من... نه این پارچه ها مثلا چه تغییری در تو ایجاد کرده؟؟

جواب داد: مگه فیلم جومونگ رو ندیدید که جومونگ یه سربند و کمربند داشت که شکل گل روشون بود

حالا قیافه من

دقت بچه ها رو می بینید ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
24 مهر 91 21:56
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.


چشم الان میایم
مامان پریسا
25 مهر 91 16:14
افرین پسر باهوش
یعنی از همه چیز کمال استفاده رو کرد

افرین


مرسی خاله جون


مریم
26 مهر 91 10:30
می شه منم با پسرتون دوست بشم بابای جومونگ؟؟
اخه من هیچی دوست نی نی بلاگی ندارم،اما الان از این وبلاگ و کارهای این گل پسر ناز،خیلی خندیدم..
ای شالله نی نی ما هم یه روزی از راه برسه..


چراکه نشه عزیزم خوشحال میشم با پسرمون دوست بشین