یکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمونیکی یه دونه باباش، محمدمهدی عزیزمون، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

یکی یه دونس پسر خونس

این روزا و اون روزا

1392/4/10 11:11
نویسنده : من + او = ما
448 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ما اومدیمهورا

سلااااااااااااامقلب

امروز که آرشیو تصاویرِ هاردمون رو نگاه می کردم مژه به خودم گفتم: واقعاٌ چقدر تنبلمخمیازه بایستی هر عکس رو تو پست جداگانه ای و با موضوع خاصی قرار میدادم که بعدها قندعسل با دیدنشون همون روز براش تداعی بشهعینک اماااااااااااا، چه کنیم که تنبلیمان اندکی از حد گذشته استاوه شاید برای این است که سر کار نمی رویم و به قول معروف پشتمان به استراحتمان (بهتر است بگویم تنبلیمان) گررررررررم استآخنیشخند

البته ویژگی چنین پست هایی در این است که؛ به جای اینکه در هر پست چندین عکس از آن موضوع باشد، در این پست چندین عکس از چند موضوع استخجالت خلاصه و مفیدزبان

دومین تولد نه سالگیبغل

 

 

 دومین تولد نه سالگی قند عسل

دومین تولد نه سالگی قندعسلمووووون

 

قندعسل و گرمای تابستونخجالت

 

قندعسل و گرمای تابستون

 

محمدمهدی و جوجه رنگیماچ

 

قندعسل و جوجه رنگی

 

قندعسل و صفا سیتیدلقک

 

محمدمهدی و تعطیلات تابستونی

 

قندعسل در قالب تارزاننیشخند

 

محمدمهدی در قالب تارزان

 

سایز عکسا (کوچیکی و بزرگیشون) منو کشتهابله باور کنید بهتر از این نمی شددروغگو اینم یکی از علائم تنبلیمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:36
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
SaYa
12 تیر 92 14:59
سلام مهربون
خصوصی عزیزم


مرسی
saya
12 تیر 92 15:00
واااای تایید نکنیا آخه هواسم نبود تیک خصوصی نزدم


نگران نباش عزیزززززززززززم
saya
12 تیر 92 19:44
عزیزم رمز برات باز شد؟


ممنون عزیزززززززززززززززززززم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
16 مرداد 92 16:01
سلام عزیزم تولدت البته به تاخیر مبارک
مامان مهربان وآبجی گلم ممنون که تو پرسش وپاسخ منو همراهی کردید
انشالله خدا پسرتونو واستون نگه داره
بازم ممنون


خواهش می کنم عزیزم